Black Veil Brides
Forum > Off Topic > Black Veil Brides
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag antar att jag inte är särskilt välkommen här med tanke på vad jag har att säga, men det skiter jag i.
Detta band är förfärligt. Alldelles för ytligt, och skriver dålig emo-pop, men kallar sig själva för metal. 27 jun, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
Ååhh är och köar nu
Bara 7 timmar kvar ♥ 29 nov, 2013 10:31 |
|
Borttagen
|
Åh jag ville se dem ikväll, men pojke jobbar och jag vill inte åka själv
29 nov, 2013 14:32 |
|
stellaa
Elev |
29 nov, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Omg omg de var så bra och omg they're all so frickin' beautiful like omg ♥ (märkte nu efteråt att det blev lite många omg men jaja)
Men Gud vad jag gjorde bort mig när jag träffade dem. De frågade hur jag mådde och så och jag sa exakt samma korta svar till varenda en och kunde inte ens få fram mer ord till att fråga hur de mår, jag var helt i chock seriöst och jag stammade och allt och när jag skulle ta en bild med dem så kunde jag knappt le för att mina läppar darrade som tusan. Grät gjorde jag också, och hyperventilerade även under en stund. It's the best concert I've been to so far Buuut i may have broken some ribbs seriously. Stog längst fram och blev ihjäl mosad och kunde inte andas och trodde flera gånger att jag skulle svimma. Halva kroppen kommer väl vara täckt i blåmärken också. Blev halvt döv och har näst intill tappat min röst. Men men, det var värt det. ♥ And omg even though we weren't allowed to hug them or ask for hugs two of them still at least reached out their hands and shook my hand even though i Didnt ask for it because i was in shock so i totally forgot(Christian and Andy ♥) But yes i admit i was a bit disappointed, cause i thought i was gonna get to hug them and it would all be so cozy and ugh </3 -------------- Btw, såg någon mig? Svart hår, svarta tights, ljusa jeansshorts med kors på ena bakfickan, vip-tshirten man fick, massa armband och fick deras autografer på mina armar? Anyone? I kön utanför vip entrén kanske någon lade märke till någon som började klä av sig(lol) typ tio i fem? Tog av mig min jacka, tjocktröja och mjukisbyxor och slängde en filt runt mig som jag sedan bara slängde åt sidan när vi blev insläppta. Tyvärr såg jag inte någon, vad jag vet iaf. =/ -------------- Actually. I realise now that I think I saw you parkinson123. Even talked to you. Eller okej jag pratade väl inte särskilt mycket(cause im shy and awkward and feel unwanted so i just stay quiet) men min nyfunna kompis natalie gjorde det. I stood right beside you. Jag tyckte jag på något sätt kände igen dig(if it was you), men jag var inte alls säker så jag sa inget ifall det inte var du haha. Men gud. Was it you? Vi stog ganska nära entrén och vi stog typ i en ring på typ 6 pers eller något and as mentioned tog jag av mig alla varma kläder och stog i en vit filt de sista tio minuterna. (the reason for why i believe it was you is cause i saw a picture on instagram of you and the band when i looked at different bvb tags and i recognized your profile picture, so yeah). 29 nov, 2013 23:39 |
|
stellaa
Elev |
Såg dom i gbg igår och GUUUD vad bra dom är ♥33
Fick någons vattenflaska (såg inte vems det var xD), höll på Andys och Ashleys fötter (fnizz) & nudda Andys finger. Var sjukt nära Jake, Ashley & Andy ett par gånger också! Stod längst fram, och även om jag fick cp-ont i armar, ben, nacke, bröstkorg, hals, ÖRON & huvud efteråt så var det så sjukt värt! Blev helt till mig när dom spelade Rebel Love Song då det är min absoluta favoritlåt och sjöng med varje sekund ♥33 Dock fick Andy maaaaaassor med strul med micken men det va fett bra ändå, dom är bäst. Har fortfarande inte förstått att jag har fått se mina superhjältar live, oh god. Gick sedan därifrån med ett wristband och en finfin poster :* Åh jag vill bara dit igen och se alla om och om igen, så sjukt underbart! ![]() 1 dec, 2013 12:05 |
|
Elma00
Elev |
det är ekkiis fel att jag älskar det bandet hehe ♥
meen jag är sjukt besviken att jag inte kunde se dem
1 dec, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
2 dec, 2013 15:47 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: det är ekkiis fel att jag älskar det bandet hehe ♥ But you're glad I did it haha ja
2 dec, 2013 16:50 |
|
parkinson123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Omg omg de var så bra och omg they're all so frickin' beautiful like omg ♥ (märkte nu efteråt att det blev lite många omg men jaja) Men Gud vad jag gjorde bort mig när jag träffade dem. De frågade hur jag mådde och så och jag sa exakt samma korta svar till varenda en och kunde inte ens få fram mer ord till att fråga hur de mår, jag var helt i chock seriöst och jag stammade och allt och när jag skulle ta en bild med dem så kunde jag knappt le för att mina läppar darrade som tusan. Grät gjorde jag också, och hyperventilerade även under en stund. It's the best concert I've been to so far Buuut i may have broken some ribbs seriously. Stog längst fram och blev ihjäl mosad och kunde inte andas och trodde flera gånger att jag skulle svimma. Halva kroppen kommer väl vara täckt i blåmärken också. Blev halvt döv och har näst intill tappat min röst. Men men, det var värt det. ♥ And omg even though we weren't allowed to hug them or ask for hugs two of them still at least reached out their hands and shook my hand even though i Didnt ask for it because i was in shock so i totally forgot(Christian and Andy ♥) But yes i admit i was a bit disappointed, cause i thought i was gonna get to hug them and it would all be so cozy and ugh </3 -------------- Btw, såg någon mig? Svart hår, svarta tights, ljusa jeansshorts med kors på ena bakfickan, vip-tshirten man fick, massa armband och fick deras autografer på mina armar? Anyone? I kön utanför vip entrén kanske någon lade märke till någon som började klä av sig(lol) typ tio i fem? Tog av mig min jacka, tjocktröja och mjukisbyxor och slängde en filt runt mig som jag sedan bara slängde åt sidan när vi blev insläppta. Tyvärr såg jag inte någon, vad jag vet iaf. =/ -------------- Actually. I realise now that I think I saw you parkinson123. Even talked to you. Eller okej jag pratade väl inte särskilt mycket(cause im shy and awkward and feel unwanted so i just stay quiet) men min nyfunna kompis natalie gjorde det. I stood right beside you. Jag tyckte jag på något sätt kände igen dig(if it was you), men jag var inte alls säker så jag sa inget ifall det inte var du haha. Men gud. Was it you? Vi stog ganska nära entrén och vi stog typ i en ring på typ 6 pers eller något and as mentioned tog jag av mig alla varma kläder och stog i en vit filt de sista tio minuterna. (the reason for why i believe it was you is cause i saw a picture on instagram of you and the band when i looked at different bvb tags and i recognized your profile picture, so yeah). ÅHÅHÅ Var det du med filten?????? ♥ ♥ Haha ja det var mig du såg med allra största sannolikhet Detta var seriöst bästa dagen i mitt liv och jag vill verkligen uppleva denna dag igen Jag var så sjukligt pinsam på M&G... och när jag stod i kön och kom en bit fram så fick jag ögonkontakt med Jinxx och så började han rycka med ögonbrynen och blinka mot mig och jag vart helt pionröd i ansiktet och gömde mig. Sen fortsatte det såhär: *Staplar nervöst fram* CC: "HI HOW ARE YOU?? EXCITED FOR THE SHOW?" Jag: "Ehhhm eeehmm.. y..yeees" Jake: "OF COURSE SHE IS!! Hi! Nice to meet you!" Jag: "heeeeh heehhhh.." *jag går försiktigt över till Jinxx* Jinxx: *blinka mot mig och rycka med ögonbrynen upprepade gånger* Jag: *RODNAR TOTALT OCH KOLLAR NER I GOLVET* Jinxx: "aw... again? haha!" Jag: "y..yes... haha oh my god" *Går vidare till Ashley och fastnar med värsta stirrblicken på honom* Ashley: *Vinkar lite för att få min uppmärksamhet* "Hello!!" Jag: "Hiii!" *går vidare till Andy där jag ställer mig bakom honom för en bild och därefter tar jag emot min poster och börjar gå ut* Hela bandet: EY! EEEEY!!" Jag: *hoppar till en meter typ och skyndar in igen* Andy: "Sweetie you forgot your CD." *räcker över CDn till mig och tar sedan min hand utan förvarning. "Nice to meet you!" Jag: *RODNAR IGEN* Andy: *skrattar* JAG SKÄMS NÅGOT FRUKTANSVÄRT.... DETTA MÅSTE GÖRAS OM. GÖRA OM OCH GÖRA RÄTT XD ![]() Stod också längst fram och jag höll på att klämmas sönder och någon bakom mig stod och nöp mig och ryckte mig i håret under hela konserten för att försöka ta sig fram och jag ba: "NEEEJ JAG HAR BETALAT 900 KRONOR FÖR ETTA OCH DUY TYP 300 SÅ LÅT MIG VARA!!" Tog några bilder jag vart väldigt nöjd med! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
4 dec, 2013 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen