mitt brev
Forum > Harry Potter > mitt brev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
3 okt, 2012 17:00 |
|
MysanMuffin
Elev |
Mitt är två år försenat...
Men det kommer förmodligen snart!! ÅH lite off topic här men jag lovar att när jag var ute och gick förut såg jag en uggla som hade något i klorna...JAG KAN SVÄRA PÅ DET!! Blev överlycklig!! "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 3 okt, 2012 17:23 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av MysanMuffin: Mitt är två år försenat... Men det kommer förmodligen snart!! ÅH lite off topic här men jag lovar att när jag var ute och gick förut såg jag en uggla som hade något i klorna...JAG KAN SVÄRA PÅ DET!! Blev överlycklig!! ååh *avundsjuk*
3 okt, 2012 17:31 |
|
adliitam
Elev |
3 okt, 2012 17:37 |
|
Hermione :D
Elev |
Ja, jag börjar bli allvarligt irriterad! Mitt brav är drygt ett år försenat!! Jag undrar vad rektorn håller på med egentligen....
3 okt, 2012 18:03 |
|
Regulus
Elev |
Jag väntar fortfarande... Skrev ett brev till J.K Rowling faktiskt och frågade (eftersom jag antar att hon har personlig kontakt med rektorn på Hogwarts) om hon visste vart mitt brev hade tagit vägen, men hon har inte svarat än :'(
3 okt, 2012 18:04 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja, mitt e väll drygt tre år, men I'm still waiting!
Imagination and dreaming is my life 3 okt, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
min ska komma nästa år
4 okt, 2012 19:17 |
|
DarkBells
Elev |
4 okt, 2012 19:24 |
|
Minihäst
Elev |
Mitt är ca ett halvår försenat men jag tror att någon trolldomsskola här i Norden finns och den har säkert högre intagnings ålder!!!
another day, another slay 4 okt, 2012 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen