Quidditch-tråden
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
7 okt, 2012 23:58 |
|
Nessie00
Elev |
Jag är inte stark och är inte bra på att kasta, så inte slagman eller jagare. Och inte sökare, jag gillar inte att ha för mycket press på mig. Så det får väl bli vaktare, men det passar eftersom jag älskar att vara målvakt!
EXTERMINATE!!! 9 okt, 2012 18:22 |
|
dobby10
Elev |
jagare
Söker kort 14 okt, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
slagman tror jag, men ändå inte. suger verkligen på att spela brännboll, så att vara slagamn är nog jättesvårt.Annars jagare tror jag.
14 okt, 2012 20:01 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jagare
Imagination and dreaming is my life 14 okt, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
JAG VILL FLYGA ♥
14 okt, 2012 22:33 |
|
Lisen563
Elev |
slagman
14 okt, 2012 22:56 |
|
Mill Goodness
Elev |
Jagare!
Förresten du har smuts på näsan. 15 okt, 2012 13:16 |
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen