Fan Film (Söker Personer)
Forum > Harry Potter > Fan Film (Söker Personer)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bullen289
Elev |
Vissst är jag intresserad men problemet är att jag bor ju inte i småland utan i Östergötland och jag vet inte om jag skulle ha tid heller... Tor inte heller att min mamma och pappa skulle acceptera att jag åkte till småland och var med i en film med helt främmande människor
16 okt, 2012 10:48 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av bullen289: Vissst är jag intresserad men problemet är att jag bor ju inte i småland utan i Östergötland och jag vet inte om jag skulle ha tid heller... Tor inte heller att min mamma och pappa skulle acceptera att jag åkte till småland och var med i en film med helt främmande människor Tror inte du läste ordentligt, det utspelar sig under marodörernas skoltid. ![]()
16 okt, 2012 14:33 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av bullen289: Vissst är jag intresserad men problemet är att jag bor ju inte i småland utan i Östergötland och jag vet inte om jag skulle ha tid heller... Tor inte heller att min mamma och pappa skulle acceptera att jag åkte till småland och var med i en film med helt främmande människor Tror inte du läste ordentligt, det utspelar sig under marodörernas skoltid. Ah, jo såg det prcis efter att jag postat kommentaren! 16 okt, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Jag hade gärna velat vara med som en utav Lillys kompisar, men problemet är att jag bor ca 3 och en halv timme därifrån, så jag tror inte att jag får
18 okt, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Skulle verkligen vara jättekul men ja är bara 12 och jag bor inte riktigt där, sen vet jag inte riktigt ifall jag skulle få för mina föräldrar...
18 okt, 2012 13:09 |
|
emmasagman
Elev |
jag bor i huskvarna så hade ju varit nära och så, men jag är inte så värst bra på engelska
18 okt, 2012 14:28 |
|
Safrina
Elev |
Jag tror att jag inte räknas som tillräckligt duktig för att nån ska vilja ha mig med i den typen av projekt.
Annars skulle det ha varit kul :3
18 okt, 2012 15:44 |
|
rosea
Elev |
Är den i Småland? Ojdå, jag bor i Bohuslän, så kan tyvärr inte vara med. Ser gärna filmen när den är klar!
TEBAKS IGEN 18 okt, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Kan inte heller vara med tyvärr
18 okt, 2012 20:53 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Safrina: Jag tror att jag inte räknas som tillräckligt duktig för att nån ska vilja ha mig med i den typen av projekt. Annars skulle det ha varit kul :3 Men om du inte har någonting emot folk som suger så kan jag vara intresserad ^^
18 okt, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen