Började gråta 3':
Forum > Harry Potter > Började gråta 3':
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alhomora
Elev |
Sirius♥ Dobby♥
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 15 feb, 2011 19:55 |
|
Rowena
Elev |
Jag dog seriöst när Dobby dog. Jag höll på att skrika på bion ...
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 15 feb, 2011 20:16 |
|
Långstrumpa
Elev |
svårt att inte börja gråta när Dobby dör!
4 jan, 2012 23:28 |
Forum > Harry Potter > Började gråta 3':
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen