känslan av att bli Master of Death
Forum > Mugglarportalen > känslan av att bli Master of Death
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
2 okt, 2012 16:05 |
|
EMELESEL
Elev |
Coolt, grattis
2 okt, 2012 16:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av viktor: jag menade tack så mycket bara så du vet ,Knizzlare Jag förstod det, haha ^^ ![]()
2 okt, 2012 16:50 |
|
kakan42
Elev |
Grattis!!!
2 okt, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Grattis! Mugglis is tha best!
2 okt, 2012 22:34 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 okt, 2012 20:19 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt 4 okt, 2012 20:22 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 okt, 2012 20:23 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XDSkrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken 4 okt, 2012 20:27 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken hehe The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 okt, 2012 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen