Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ok bra då vet jag skynda dig
25 sep, 2012 20:00 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: stressa mig inte!ok bra då vet jag skynda dig 25 sep, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Ny läsare det är jätte bra! Och stressa inte! Vet själv hur jobbigt det är att var stressad av ett ff som man skriver. *Bevakar* 25 sep, 2012 20:20 |
|
Winny Geasley
Elev |
Okej! Här kommer kapitel 2!
Kapitel 2. "Jag har ont i magen." Charlie gick snabbt ut ur Stora Salen. Väl där ute visste hon inte var hon skulle gå. Hon visste att det var förbjudet, men hon måste leta efter Sam. Hon måste komma in i Ravenclaws uppehållsrum, men hon visste ju inte var det låg! Hon gick genom en mörk korridor, tittade sig omkring för att upptäcka någonting speciellt. Charlie hörde röster från en dörr som såg ut att leda till ett klassrum. Hon öppnade dörren försiktigt på glänt och kikade in. Charlies hjärta tog ett skutt när hon såg Sam sitta där inne. Hjärtat sjönk i bröstet när hon fick syn på en flicka som satt bredvid honom. De satt båda två på en bänk med ihopslingrade händer. Charlie hörde flickan säga någonting, sedan kysstes de. Charlies hjärta hade åkt ner till tårna (trodde hon i alla fall). Hon hade sett nog. Charlie rusade bort från den mörkbruna dörren med gråten i halsen. Hon ville inte finnas till. Inte leva. Kanske lite kort, men... bra? 26 sep, 2012 15:19 |
|
Alert
Elev |
Nej....Inte bra....JÄTTEBRA!
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 26 sep, 2012 15:22 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack så jättemycket!
26 sep, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Nej... Inte jätte bra.... Otroligt fantastiskt fulkomligt jätte bra! 26 sep, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
super bra inte bra super bra när kommer nästa kapitel?????
26 sep, 2012 18:13 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh gud vad snäll du är!!Nej... Inte jätte bra.... Otroligt fantastiskt fulkomligt jätte bra! Skrivet av Borttagen: Tack, jag tror det kommer ett kapitel imorgon super bra inte bra super bra när kommer nästa kapitel????? 26 sep, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Åh gud vad snäll du är!!Nej... Inte jätte bra.... Otroligt fantastiskt fulkomligt jätte bra! Skrivet av Borttagen: Tack, jag tror det kommer ett kapitel imorgon super bra inte bra super bra när kommer nästa kapitel????? Längtar! 26 sep, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen