Du på Harry Potter-plats
Forum > Harry Potter > Du på Harry Potter-plats
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Irah: Blacks hus = grimmalde plan 12![]() Det var 2008 ![]() Vi stod där familken Blacks hus var. Kommer just nu inte ihåg vad det heter. Har ingen bild på det men när vi var där vid det sist nämnda stället så filmade dom in en film där. Tror att det var en Harry Potter film. Så grymt häftigt! 24 sep, 2012 17:34 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Irah: Blacks hus = grimmalde plan 12 ![]() Det var 2008 ![]() Vi stod där familken Blacks hus var. Kommer just nu inte ihåg vad det heter. Har ingen bild på det men när vi var där vid det sist nämnda stället så filmade dom in en film där. Tror att det var en Harry Potter film. Så grymt häftigt! tack tack
24 sep, 2012 18:35 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Irah: varsågod Skrivet av viktor: Skrivet av Irah: Blacks hus = grimmalde plan 12 ![]() Det var 2008 ![]() Vi stod där familken Blacks hus var. Kommer just nu inte ihåg vad det heter. Har ingen bild på det men när vi var där vid det sist nämnda stället så filmade dom in en film där. Tror att det var en Harry Potter film. Så grymt häftigt! tack tack 24 sep, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat.
____________________________________________ Pigfarts is real! 25 sep, 2012 10:52 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!!
25 sep, 2012 11:47 |
|
Train
Elev |
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!! Jag var där förra helgen, då fanns den och det stod inga skyltar eller så om förändring, så tror inte den ska bort!
25 sep, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Train: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!! Jag var där förra helgen, då fanns den och det stod inga skyltar eller så om förändring, så tror inte den ska bort! YES! Va bra! Tack för infon! _________________________________________ Pigfarts is real! 25 sep, 2012 20:59 |
|
kakan42
Elev |
LYLLOS ALLA som har varit vid plattform 9 3/4!!
25 sep, 2012 21:00 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Train: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!! Jag var där förra helgen, då fanns den och det stod inga skyltar eller så om förändring, så tror inte den ska bort! Åååh tack så mycket, du fick mitt hjärta att slå normalt igen xD
25 sep, 2012 21:09 |
|
Lisen563
Elev |
25 sep, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen