Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Man kan väl säga... Fred's död, men mest för... Georges som.. reaktion. Huvva.. orkar inte. ;_;

24 sep, 2012 17:34

lisa311
Elev

Avatar


Snapes minnen, när Dumbledore faller, och när familjen Weasley står samlade runt Freds döda kropp, när Dobby dör, Sirius dör, när Remus och Tonks ligger hand i hand och är döda och när grårygg står över Lavender när hon är död.

Don't Worry, Be Happy

24 sep, 2012 18:02

orvar
Elev

Avatar


Jag grät när jag insåg att HArry Potter fortfarande var vid liv. Usch, vilken besvikelse.

Jag är Orvar och gillar korvar. Kika gärna in på min profil. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifmix.net%2Fgifs%2Ffood-gifs%2FNAHRUNG4.GIF

25 sep, 2012 15:30

Lisen563
Elev

Avatar


Epilogen

25 sep, 2012 15:47

orvar
Elev

Avatar


Skrivet av orvar:
Jag grät när jag insåg att HArry Potter fortfarande var vid liv. Usch, vilken besvikelse.

Jag är Orvar och gillar korvar. Kika gärna in på min profil. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifmix.net%2Fgifs%2Ffood-gifs%2FNAHRUNG4.GIF

25 sep, 2012 15:50

Borttagen

Avatar


För mig är det egentligen Snapes död. Men det alternativet fanns inte så då är det Snapes minne
Jag får tårar i ögonen bara av att tänka på det. När jag läser minnet, då hatar jag James å Sirius.

25 sep, 2012 16:09

Savi
Elev

Avatar


Snapes minnen, Freds död (fast ännu mer i boken)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

25 sep, 2012 16:11

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Svårt att välja en!! Men jag har 3
Snapes minnen
Dumbledores död
Dobbys död
Freds död

***Don't tickle a sleeping dragon***

25 sep, 2012 17:26

lisa311
Elev

Avatar


När Dobby dör, när Weasley familjen står runt Fred när han är död, när Monsterögat dör, när Dumbledore faller, när Snape dör, Snapes minnen, uppståndelsesten scenen, när Harry ska dö i Hemligheternas Kammare, när Harry, Hermione, Ron, Sirius och Remus är i den spökande stugan och efter det när dementorerna kommer mot Harry och Sirius, när man ser Remus och Tonks ligger hand i hand döda, och när man såg epilogen, i trean när Harry ramlar från kvasten, när Sirius dör, när Cedric dör, Lavender dör.

Don't Worry, Be Happy

28 sep, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Freds död

28 sep, 2012 20:09

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

Du får inte svara på den här tråden.