Elevhemmen!
Forum > Harry Potter > Elevhemmen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione :D: jag är nog gryvenpufMan kan ju känna att man hör till många elevhem, t.ex. tycker jag att jag borde hamnat i Gryvenpuff Men jag tror att du passar jättebra i Gryffindor! 25 sep, 2012 17:05 |
|
Hermione :D
Elev |
25 sep, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione :D: ja jag gör en tråd som heter gryvenpuff fasst med färg ! jag sriver här vad tråden heter exaKT!Vi kan starta ett nytt elevhem ;D 25 sep, 2012 17:27 |
|
Hermione :D
Elev |
25 sep, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
.. hur skriver man ditt namn? jag har försökt men det ståt bara HERMIONE
25 sep, 2012 17:38 |
Forum > Harry Potter > Elevhemmen!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen