Harry Potter dröm xD
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Karo
Elev |
Hahaha right? ~ Dock längesen jag läste boken (finns det fler kanske?). Vilken annan bäver? JB? 13 feb, 2011 17:31 |
|
Black
Elev |
13 feb, 2011 17:32 |
|
jan
Elev |
13 feb, 2011 17:34 |
|
Rowena
Elev |
Jag har drömt om Harry Potter många gånger. En gång attackerade massa troll mig och kastade stora ägg. Jag ropade på Harry och då kom han och massa karaktärer. Fast Harry var konstig, han sprang runt och spelade på ett grönt gameboy ..
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 13 feb, 2011 17:48 |
|
Husky
Elev |
Drömde nyss om att jag var inlåst i en gymnastiksal och att nagini var där inne.. Xo Ap läskigt
P.S Ni får vänja er med att jag säger AP '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 13 feb, 2011 19:32 |
|
HarryP
Elev |
Skrivet av Husky: Drömde nyss om att jag var inlåst i en gymnastiksal och att nagini var där inne.. Xo Ap läskigt P.S Ni får vänja er med att jag säger AP scarry..:< Nässy 13 feb, 2011 20:39 |
|
Långstrumpa
Elev |
haha!!
4 jan, 2012 23:28 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Det finns redan en tråd om HP-drömmar, skriv där istället
Här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=6675&page=41#p652032 kan ni alltså skriva om era drömmar.
4 jan, 2012 23:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 4 kl. 23:46
|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av HarryP: Jg med. Men den senaste var att jag var på ett nöjesfält och skulle gå in i lustiga huset. När vi var där inne så teleporterade sig dötsätare och fenixorden medlemat (Monsterögat, Tongs och sirius) och så började vi bekämpa dötsätarna. Har ochså drömt att (Spoiler Tilll 7)Skrivet av Piggelin: En dröm som jag hade var att jag var Ron och sen var jag på studiebesök med min klass i Azaban Sen blev jag kidnappad av en dementor och sen minns jag inget mer Haha xD Drömmer hp drömmar rätt ofta :3 Spoiler: kn***a och harry blev avensjuk. Konstigt!Tryck här för att visa! 4 jan, 2012 23:45 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Det finns redan en tråd om HP-drömmar, skriv där istället Här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=6675&page=41#p652032 kan ni alltså skriva om era drömmar. Hänvisar till länken och låser. ![]()
5 jan, 2012 02:39 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen