Rowling = En häxa?
Forum > Harry Potter > Rowling = En häxa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SJÄLVKLART.
J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt 18 sep, 2012 17:25 |
|
Solkatten
Elev |
Ofc, she is. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 17:31 |
|
Harajuku
Elev |
Det måste ju vara så, vi är henne på spåren, slår vad om att hon har en likadan penna som Skeeter...
19 sep, 2012 13:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2012 16:15 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! Men det är superkul! Jag brukar använda alla andra och låta dem vara mugglare eller elever, haha, men synd för vår lärare, eftersom att jag brukar låtsas att han är voldermort, och hoppa fram framför honom med min pinne i högsta hugg och skrika "AVADA KEDAVRA!" TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 16:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! Men det är superkul! Jag brukar använda alla andra och låta dem vara mugglare eller elever, haha, men synd för vår lärare, eftersom att jag brukar låtsas att han är voldermort, och hoppa fram framför honom med min pinne i högsta hugg och skrika "AVADA KEDAVRA!" Hahaha vad kul!!! jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2012 16:47 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! Men det är superkul! Jag brukar använda alla andra och låta dem vara mugglare eller elever, haha, men synd för vår lärare, eftersom att jag brukar låtsas att han är voldermort, och hoppa fram framför honom med min pinne i högsta hugg och skrika "AVADA KEDAVRA!" Hahaha vad kul!!! ja, väldigt! du borde testa, tyvär leder det till kvarsittning TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
quote user=15956] Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! Men det är superkul! Jag brukar använda alla andra och låta dem vara mugglare eller elever, haha, men synd för vår lärare, eftersom att jag brukar låtsas att han är voldermort, och hoppa fram framför honom med min pinne i högsta hugg och skrika "AVADA KEDAVRA!" Hahaha vad kul!!! ja, väldigt! du borde testa, tyvär leder det till kvarsittning okej.... jag tror jag skippar det Jag och kotte7 brukar ha dueller. jhag och Filifjonkanockså jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2012 16:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. 19 sep, 2012 16:58 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Queen Boo: quote user=15956] Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av rosea: Skrivet av Ella/Ron: Jag har också tänkt att JK är en häxa! Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... Ja, exakt! Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... Nej, jag tycker inte ni är fjantiga, jag går i 4an och det enda jag gör om rasterna är att leka Harry Potter, medan alla andra ser på när jag mördar Voldie för femtioelfte gången! Hahaha! Men det är superkul! Jag brukar använda alla andra och låta dem vara mugglare eller elever, haha, men synd för vår lärare, eftersom att jag brukar låtsas att han är voldermort, och hoppa fram framför honom med min pinne i högsta hugg och skrika "AVADA KEDAVRA!" Hahaha vad kul!!! ja, väldigt! du borde testa, tyvär leder det till kvarsittning okej.... jag tror jag skippar det Jag och kotte7 brukar ha dueller. jhag och Filifjonkanockså DET ÄR GRYMT KUL 19 sep, 2012 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen