Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Skrivet av leumas vän: All choklad som inte är mörk gillar jag Ja nästan all choklad är mjölk tror jag Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 feb, 2011 11:41 |
|
leumas vän
Elev |
12 feb, 2011 11:42 |
|
Erk10
Elev |
12 feb, 2011 11:46 |
|
HarryP
Elev |
Älskar chocklad
Fast lakrits är ännu godare♥ Nässy 12 feb, 2011 13:06 |
|
EMELESEL
Elev |
HATAR choklad!
men lakrits är ännu äckligare. 12 feb, 2011 13:25 |
|
Soz
Elev |
EMELESEL, du har helt rätt ... urk, lakrits ...
Sherlockian, Whovian etc. 12 feb, 2011 18:36 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av leumas vän: Eh dryg. Jag sa ju MÖRK! Observera lite! Även om du alltid stavar fel betyder det ju inte att andra gör det! ![]()
12 feb, 2011 19:05 |
|
Piggy
Elev |
12 feb, 2011 19:10 |
|
lily<3
Elev |
mm, håller med älskar choklad♥
Dobby<3 12 feb, 2011 19:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Håller med om att lakrits inte är någon större höjdare bortsett från den som är på dödskallarna (hallon/lakrits-figurerna, mmmm). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 feb, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen