"voldemort har en liiiten näsa"
Forum > Harry Potter > "voldemort har en liiiten näsa"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sött!
24 nov, 2012 10:50 |
|
Queen Boo
Elev |
hahha,,, vad gulligt
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2012 11:02 |
|
MissLollo
Elev |
24 nov, 2012 11:33 |
|
bubblez
Elev |
Stackars Voldemort när han ska snyta sig..
24 nov, 2012 19:28 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av bubblez: This Stackars Voldemort när han ska snyta sig.. 9 dec, 2012 16:11 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
jätte gulligt
Elev 11 dec, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
hihi gulligt
11 dec, 2012 16:12 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
11 dec, 2012 19:58 |
|
TrueLuna
Elev |
Hahah gulligt ♥ Min mamma har träffat skådespelaren som spelar Voldemort, och han har faktiskt en fullt normal näsa xD Ville bara säga det xD
- Love between the houses! <3<3<3 11 dec, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TrueLuna: Jag har också sett det. När de sminkar honom lägger de typ gipsbindor eller nånting där på, och så sminkar de sedan resten av ansiktet vitt. Eller det är vad jag har sett på youtube i alla fall, "Voldemort make up".Hahah gulligt ♥ Min mamma har träffat skådespelaren som spelar Voldemort, och han har faktiskt en fullt normal näsa xD Ville bara säga det xD 11 dec, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen