Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred och george

Forum > Harry Potter > Fred och george

1 2 3
Användare Inlägg
emmasagman
Elev

Avatar


fred & george ♥

1 okt, 2012 13:41

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Apropå Fred och George läste jag en sak på Tumblr idag och blev helt...gråtfärdig. Nämligen:

Har du inte läst sjuan, klicka inte på spoilern!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Enda gången då Fred och George fick se varandra som gamla män var när de la sitt namn i Den Flammande Bägaren.


Så himla sorgligt! Blir helt illamående...






JUst det, vad helskt!!! :´(

1 okt, 2012 14:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av kakan42:
Skrivet av LauraTree:
Apropå Fred och George läste jag en sak på Tumblr idag och blev helt...gråtfärdig. Nämligen:

Har du inte läst sjuan, klicka inte på spoilern!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Enda gången då Fred och George fick se varandra som gamla män var när de la sitt namn i Den Flammande Bägaren.


Så himla sorgligt! Blir helt illamående...






JUst det, vad helskt!!! :´(

Åååh. jag blir ledsen

3 okt, 2012 16:25

1 2 3

Forum > Harry Potter > Fred och george

Du får inte svara på den här tråden.