Tabbar :(
Forum > Harry Potter > Tabbar :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SajberFina
Elev |
Jag trodde det hela var ett skämt. Som en lustig ordvits från Joannes sida.
KÖTTätande sniglar som äter kålHUVUDEN... trodde jag dårå Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 13 sep, 2012 16:53 |
|
cikki
Elev |
^^ Så kan det också vara. Jag har lite trög humor...
13 sep, 2012 16:54 |
|
ella potter
Elev |
Jag tror han var desperat och han inte tänka... fast det kan ju vara en vits... har jag inte tänkt på
![]() 13 sep, 2012 16:57 |
|
cikki
Elev |
Ja, bara J.K vet... Och hagrid.
13 sep, 2012 16:57 |
|
ella potter
Elev |
13 sep, 2012 16:58 |
|
Red Ivy
Elev |
Jag har fått för mig att det är som Irah säger och att det har någonting att göra med att han möter döden självmant... Eftersom det är då han blir true master of death? Hm.
Sen har jag som alltid tänkt att eftersom staven tillhör Harry då med, borde ju inte vilja skada honom det innan slutstriden mellan dem heller... ;p SajberFina -- Komplicerat och invecklat är det definitivt ibland, haha! 13 sep, 2012 17:04 |
|
ella potter
Elev |
13 sep, 2012 17:08 |
Forum > Harry Potter > Tabbar :(
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen