Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läser HP 3 på engelska

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

1 2 3 4
Användare Inlägg
Jossan
Elev

Avatar


Jag tycker alla böcker blir bättre på engelska!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F140du36.gif Spana gäna in min fanfiction:

13 sep, 2012 09:06

Borttagen

Avatar


Håller på å läser fyran på engelska nu. Tycker att dem engelska är mycket mysigare och roligare att läsa faktiskt för att då behöver man inte oroa sig för översättningsfel. Annars så älskar jag dem svenska HP böckerna också.
____________________________________________
Pigfarts is real!

13 sep, 2012 14:11

Irah
Elev

Avatar

+1


Originalspråket är alltid bäst att läsa på.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

13 sep, 2012 14:31

Miss_A
Elev

Avatar


Är tyvär lite liten för att läsa dom på engelska, om några år kanske...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvxqd4Ojc81r7jrsxo1_500.gif

13 sep, 2012 14:37

Solkatten
Elev

Avatar


Jag håller också på med den tredje på engelska (har inte ens läst den första, hehe).

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 sep, 2012 15:56

Memoria
Elev

Avatar


Det här kmr att låta lite elakt men jag kan inte läsa Harry Potter på svenska! Jag lider! Men Harry Potter böckerna på engelska är fantastiska!

13 sep, 2012 16:21

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av Memoria:
Det här kmr att låta lite elakt men jag kan inte läsa Harry Potter på svenska! Jag lider! Men Harry Potter böckerna på engelska är fantastiska!


Kan läsa båda , men inser nu att hp på engelska är sååå mycket bättre

I love Harry Potter!

13 sep, 2012 16:38

Red Ivy
Elev

Avatar


Åh, jag började läsa om dem på engelska för några år sen och blev förälskad på nytt! Tycker att det ger en mer mysig känsla. Läser nästan alltid på orginalspråk nu för tiden.

13 sep, 2012 17:14

Pryda
Elev

Avatar


Läser även jag bok 3 på Engelska nu, riktigt härligt!

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

13 sep, 2012 18:18

Ms Scamander
Elev

Avatar


Harry Potter är alltid bra! vilket språk man än läser på!

13 sep, 2012 18:22

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

Du får inte svara på den här tråden.