Läser HP 3 på engelska
Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jossan
Elev |
Jag tycker alla böcker blir bättre på engelska!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 sep, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
Håller på å läser fyran på engelska nu. Tycker att dem engelska är mycket mysigare och roligare att läsa faktiskt för att då behöver man inte oroa sig för översättningsfel.
____________________________________________ Pigfarts is real! 13 sep, 2012 14:11 |
|
Irah
Elev |
13 sep, 2012 14:31 |
|
Miss_A
Elev |
13 sep, 2012 14:37 |
|
Solkatten
Elev |
Jag håller också på med den tredje på engelska (har inte ens läst den första, hehe).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 15:56 |
|
Memoria
Elev |
Det här kmr att låta lite elakt men jag kan inte läsa Harry Potter på svenska! Jag lider! Men Harry Potter böckerna på engelska är fantastiska!
13 sep, 2012 16:21 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Memoria: Det här kmr att låta lite elakt men jag kan inte läsa Harry Potter på svenska! Jag lider! Men Harry Potter böckerna på engelska är fantastiska! Kan läsa båda , men inser nu att hp på engelska är sååå mycket bättre I love Harry Potter! 13 sep, 2012 16:38 |
|
Red Ivy
Elev |
Åh, jag började läsa om dem på engelska för några år sen och blev förälskad på nytt! Tycker att det ger en mer mysig känsla. Läser nästan alltid på orginalspråk nu för tiden.
13 sep, 2012 17:14 |
|
Pryda
Elev |
Läser även jag bok 3 på Engelska nu, riktigt härligt!
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 13 sep, 2012 18:18 |
|
Ms Scamander
Elev |
Harry Potter är alltid bra!
13 sep, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen