harry använder expecto patronum
Forum > Harry Potter > harry använder expecto patronum
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Jag tycker inte att det är konstigt att har använder expeliarmus, man jag tycker att det blir för många "dueller" mellan Harry och du-vet-vem, när dom har varsin "stråle" med rött/grönt ljus, det händer alldeles för ofta tycker jag.
![]() 12 sep, 2012 21:08 |
|
Minihäst
Elev |
Men i sista säger han väl och Expeliarmus tror jag?han borde sagt avadakedavra!elr iaf lamslå!
another day, another slay 13 sep, 2012 16:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Sätter det här i en spoiler:
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 sep, 2012 18:26 |
Forum > Harry Potter > harry använder expecto patronum
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen