Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

harry använder expecto patronum

Forum > Harry Potter > harry använder expecto patronum

1 2 3
Användare Inlägg
ella potter
Elev

Avatar


Jag tycker inte att det är konstigt att har använder expeliarmus, man jag tycker att det blir för många "dueller" mellan Harry och du-vet-vem, när dom har varsin "stråle" med rött/grönt ljus, det händer alldeles för ofta tycker jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

12 sep, 2012 21:08

Minihäst
Elev

Avatar


Men i sista säger han väl och Expeliarmus tror jag?han borde sagt avadakedavra!elr iaf lamslå!

another day, another slay

13 sep, 2012 16:31

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Sätter det här i en spoiler:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dumbledore använder också Expelliarmus i femman (filen i alla fall). Och i sexan tror jag, då säger Lupin att Harry inte kan använda "Expelliarmus" osv. mot du-vet-vem. Jag minns inte riktigt vad som egentligen sades, men det räddade ju livet på Harry, så whatever?

27 sep, 2012 18:26

1 2 3

Forum > Harry Potter > harry använder expecto patronum

Du får inte svara på den här tråden.