Harry Potter och Twilight , skillnad?
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Twilight , skillnad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: I min skola tycker de flesta att Twilight är för "töntar" medan typ alla gillar HP. I början fick jag också utstå mycket skit, men nu gillar alla det :'D Så jag tycker att Twilight fansen får utstå mer skit än vi HP fans. De andra anser att Twilight är för tjejer, medan HP är för både tjejer och killar. Själv tycker jag Twilight är helt okej. Jag håller med! 12 sep, 2012 18:27 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Skrivet av Eln98: Jag undrade bara om någon håller med om att folk ofta tycker att twilight är mycket coolare än vad HP är. Jag är ofta med om det , säger inte att alla andra behöver vara det Okej, ja det är ju din åsikt... jag föredrar äkta, sannesenliga, mytologi vampyrer och inte discokulor.. det är enklare med trollkarlar... ge dem en trollstav så har du publiken med dig.. men vampyrer utan huggtänder.. naah, det är nog svårare.. Ja det är rätt.. jag tittar iallafall hellre på HP än Twilight. Men många tycker att twilight är coolare , svårt att förklara I love Harry Potter! 12 sep, 2012 18:27 |
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av Eln98: Skrivet av MystiqueRed: Skrivet av Eln98: Jag undrade bara om någon håller med om att folk ofta tycker att twilight är mycket coolare än vad HP är. Jag är ofta med om det , säger inte att alla andra behöver vara det Okej, ja det är ju din åsikt... jag föredrar äkta, sannesenliga, mytologi vampyrer och inte discokulor.. det är enklare med trollkarlar... ge dem en trollstav så har du publiken med dig.. men vampyrer utan huggtänder.. naah, det är nog svårare.. Ja det är rätt.. jag tittar iallafall hellre på HP än Twilight. Men många tycker att twilight är coolare , svårt att förklara Nejdå, jag har alla Twilightböckerna, men det är filmerna jag har problem med... tycker inte att de skildrar/sminkar vampyrerna rätt... och jag anser att en "riktig" vampyr måste ha huggtänder! Att de kan gå ute i solen är väl okej, det är ju vår generations tillägg, men att de glittrar? Nej, det är lamt! Vampire Diaries är ju bra, och där går de ju omkring i solen... och de ser riktigt ruggiga ut som vampyrer - eftersom trots allt, det är ju rovdjur 12 sep, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Enligt mig får Twilight fans utstå mer skit. Och det är mugglarportalen ett bevis på.
Men jag kan tror att det är så att Twilight är nyare, och mer en vuxengrej, medans harry Potter är mer en barnbok (enligt de då) så därför bir Twilight "coolare" en HP. 13 sep, 2012 07:08 |
|
Hydra
Elev |
Detta är långt ifrån sant, gawd. Man är typ tönt om man gillar Twilight och ingen bryr sig typ om man gillar Harry Potter. 13 sep, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hydra: Detta är långt ifrån sant, gawd. Man är typ tönt om man gillar Twilight och ingen bryr sig typ om man gillar Harry Potter. ^ This. Dessutom så verkar alla, speciellt Harry Potter fans, tycka att de som gillar Twilight är dumma i huvudet. Men hallå, varför ska man inte få gilla vad man vill? 13 sep, 2012 10:28 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hydra: Detta är långt ifrån sant, gawd. Man är typ tönt om man gillar Twilight och ingen bryr sig typ om man gillar Harry Potter. ^ This. Dessutom så verkar alla, speciellt Harry Potter fans, tycka att de som gillar Twilight är dumma i huvudet. Men hallå, varför ska man inte få gilla vad man vill? Man får gilla vad man vill. har inte sagt något annat I love Harry Potter! 13 sep, 2012 13:00 |
|
Danzi
Elev |
Vad jag känner så brukar folk tycka att Twilightfansen är töntigare, pågrund av de snygga killarna i filmerna och romansen (vad jag hört från folk i min närhet).
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
13 sep, 2012 13:16 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Danzi: Vad jag känner så brukar folk tycka att Twilightfansen är töntigare, pågrund av de snygga killarna i filmerna och romansen (vad jag hört från folk i min närhet). Okej! I love Harry Potter! 13 sep, 2012 13:18 |
|
Minihäst
Elev |
Jag tycker både Harry Potter och Twilight är bra!
Måste dock säga att hp är BÄÄÄST another day, another slay 13 sep, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen