Dear Primrose[SV]
Forum > Fanfiction > Dear Primrose[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. 24 sep, 2012 19:14 |
|
Amaia lovegood
Elev |
24 sep, 2012 19:22 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. Oki
24 sep, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. Oki Tycker du att jag ska välja en? 25 sep, 2012 19:27 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. Oki Tycker du att jag ska välja en? jag vet faktiskt inte, kanske inte lika förvirrande (inte för att det var det innan
25 sep, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. Oki Tycker du att jag ska välja en? jag vet faktiskt inte, kanske inte lika förvirrande (inte för att det var det innan Då tar jag väl båda två fortfarande (eftersom det inte var förvirrande. 25 sep, 2012 19:34 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Jätte bra men har en fråga, skriver du från filmens perspektiv eller från bokens? Förresten bevakar Lite blandat.. Oki Tycker du att jag ska välja en? jag vet faktiskt inte, kanske inte lika förvirrande (inte för att det var det innan Då tar jag väl båda två fortfarande (eftersom det inte var förvirrande. yupp xD
25 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
OJ FÖRLÅT!!! Men gud vad dumm jag är... Jag är så dålig på att hålla mina ff:s aktiva så ni får ursäkta men jag måste nog lägga ner den här...
25 sep, 2012 20:19 |
Forum > Fanfiction > Dear Primrose[SV]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen