Vilken av spökerna??
Forum > Harry Potter > Vilken av spökerna??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anval
Elev |
jag skulle vilja vara nästan huvdlöse nick
Alltid ett nytt innlägg 9 sep, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Grå damen och Myrtle
9 sep, 2012 12:00 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Grå Damen eller Peeves
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 sep, 2012 12:17 |
|
Obsessed
Elev |
9 sep, 2012 12:51 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skulle helst vilja vara peeves (om han nu räknas som spöke), men min favorit är han som leder de huvudlösa ryttarna (vad pinsamt, jag kommer inte ens på namnet) och så gillar jag Nick väldigt mycket
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 12:55 |
|
Filifjonkan
Elev |
Myrtle! Hon är ju Awsome!
Hon som spelar henne är egentligen 45 år! evak forever. 9 sep, 2012 12:57 |
|
rosea
Elev |
Grå Damen, eller som hon vill kallas - Helena Rawenclaw!
TEBAKS IGEN 9 sep, 2012 14:01 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Nicholas tror jag, annars Munkbrodern (;
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 9 sep, 2012 14:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Myrtle tror jag
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:07 |
|
Freja
Elev |
Helena Ravenclaw!
Hon är bara så cool Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen