vilken är era favorit hp person
Forum > Harry Potter > vilken är era favorit hp person
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
Ginny, Luna och Fleur. :3
8 sep, 2012 21:44 |
|
Savi
Elev |
8 sep, 2012 21:45 |
|
Obsessed
Elev |
8 sep, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Fred , George , Molly , Mcgonagall , Snape och Neville
9 sep, 2012 01:43 |
|
Carneol
Elev |
Draco, Luna, Bellatrix!
9 sep, 2012 01:55 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Min favoritkaraktär i Harry Potter är (du lär bli förvånad) Sirius Orion Black. Sedan så gillar jag Severus Snape, Luna Lovegood, Remus Lupin, Fenrir Greyback, Neville med flera. Man kan säga att jag gillar nästan alla Karaktärer. De enda två jag ogillar är Bellatrix Lestrange och Dolores Umbridge.
Sen ett tag så avskydde jag percy, men det ändrades i sista boken. I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 08:53 |
|
UIFmoa
Elev |
9 sep, 2012 11:29 |
|
Anval
Elev |
det är väl draco malfoy
Alltid ett nytt innlägg 9 sep, 2012 11:44 |
|
Hanna Black
Elev |
Sirius, Hagrid
Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare 9 sep, 2012 15:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen