Harry Potter 4
Forum > Harry Potter > Harry Potter 4
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pryda
Elev |
The Prisoner of Azkaban
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 6 sep, 2012 17:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag läser inte någon för stunden men har stor lust att läsa ett par specifika kapitel ur trean, femman och sjuan ^___^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 sep, 2012 18:44 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja ska börja läsa trean fö fjärde gången men ha lite stanna.
Imagination and dreaming is my life 6 sep, 2012 19:58 |
|
lisa311
Elev |
Jag ska börja läsa 6an för andra gången
Don't Worry, Be Happy 7 sep, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
jag har läst alla böcker typ hundra gånger men just nu läser jag dödsrelikerna
9 sep, 2012 12:59 |
|
Obsessed
Elev |
Läser inte någon just nu, men väntar på att kunna få läsa 6:an från biblioteket för andra gången.
Senast läste jag första boken för andra gången, men läste inte ut hela. Glömt varför. ![]() ![]()
9 sep, 2012 13:01 |
|
Seriously
Elev |
Harry Potter and the Order of Phoenix.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar just nu på tredje boken som tysk ljudbok : )
10 sep, 2012 00:24 |
|
emmasagman
Elev |
jag läser tvåan :d
10 sep, 2012 08:55 |
|
Irah
Elev |
10 sep, 2012 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen