Julklappar
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klara Weysley
Elev |
Super ide!♥
17 sep, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Åh GUD vad awesome det hade varit ♥ ♥ ♥
17 sep, 2012 20:09 |
|
Miss Black
Elev |
17 sep, 2012 20:14 |
|
rosea
Elev |
Kan någon skicka idén till Erfa? Jag är inte så bra på att formulera mig
TEBAKS IGEN 18 sep, 2012 17:06 |
|
-Patronus-
Elev |
18 sep, 2012 17:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Väldigt rolig och bra idé!
Det enda jag funderar på är om någon blir utan julklappar. Det skulle vara hemskt. >.< Läs min profil för info... 18 sep, 2012 17:13 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Väldigt rolig och bra idé! Det enda jag funderar på är om någon blir utan julklappar. Det skulle vara hemskt. >.< Har också tänkt på det. och, jag vet inte hur man skulle lösa det. Antar att det var samma med dvärgarna, men folk kanske inte tar det lika hårt som att inte få någon julklapp?
18 sep, 2012 17:15 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag vet inte heller hur man ska lösa det >.<, men jaa... julen är ju större än alla hjärtans dag. Skrivet av PotterHunger: Väldigt rolig och bra idé! Det enda jag funderar på är om någon blir utan julklappar. Det skulle vara hemskt. >.< Har också tänkt på det. och, jag vet inte hur man skulle lösa det. Antar att det var samma med dvärgarna, men folk kanske inte tar det lika hårt som att inte få någon julklapp? Fast jag gillar verkligen idén Läs min profil för info... 18 sep, 2012 17:22 |
|
viktor
Elev |
Hoppas det kommer gå att genomföra
20 sep, 2012 20:00 |
|
Alfrida
Elev |
Ja det vore super kul att kunna ge bort julklappar
hogwartsforever!!t 22 sep, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen