1988/89 – År att minnas
Forum > Fanfiction > 1988/89 – År att minnas
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Säger bara detsamma! + ett tack från min "kollega" xDDu skriver awesome! Like always! Men nu är jag ju tyvärr inte läsare xD Vi får vänta på deras kommentarer så ska jag försöka börja på mitt snart Jag är ju inte heller en läsare, men jag längtar verkligen tills nästa kapitel. Your turn my awesome friend and writer Läs min profil för info... 3 sep, 2012 18:55 |
|
-Patronus-
Elev |
3 sep, 2012 19:02 |
|
Lida
Elev |
Det var ett jättebra kapitel, längtar till nästa kapitel
3 sep, 2012 19:06 |
|
LauraTree
Elev |
Du skiver som vanligt helt fantastiskt! Längtar till nästa kapitel
3 sep, 2012 20:30 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Det är jättejättebra ju!
3 sep, 2012 21:23 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Nästa kapitel:
-Kan inte PotterHunger skriva allt? -Jag tror att jag slutar bevaka... -Du kan tänka på ditt och datt xD ~MY TUMBLR~ 3 sep, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Awesome!
Riktigt awesome! 4 sep, 2012 08:29 |
|
Borttagen
|
AWESOME!!!!
4 sep, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Jättebra! *bevakar*
4 sep, 2012 18:03 |
|
MissLollo
Elev |
4 sep, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen