Vilken karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Nässy 9 feb, 2011 14:43 |
|
Borttagen
|
Hermione!
9 feb, 2011 17:47 |
|
HarryP
Elev |
Jo,dem verkar vara lite populära
Nässy 9 feb, 2011 17:48 |
|
Black
Elev |
9 feb, 2011 18:48 |
|
HarryP
Elev |
Nässy 9 feb, 2011 19:57 |
|
evut
Elev |
vet inte riktigt, Ginny, fred/george, albus potter, rose weasley.
skit samma, skulle vilja va nästan vem som helst bara jag fick va med i trollkarlsvärlden :p
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
10 feb, 2011 17:01 |
|
HarryP
Elev |
Aa,det skulle jag med
Nässy 10 feb, 2011 17:18 |
|
Cartman
Elev |
Cartman!!
Why so serious?! 10 feb, 2011 17:51 |
|
ikka
Elev |
Den första jag kommer att tänka på är Hermione. Hon verkar komma från en bra familj, är duktig i skolan och lagom många killar gillar henne, haha. Kanske inte alltid de bästa, men ändå.
Annars Luna, I guess. Visst, hon har inte så många kompisar, men det känns inte som hon direkt lider av det. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 feb, 2011 18:49 |
|
lilipotter
Elev |
Jag skulle nog vara Lily Potter
Harry potter in my life <3 <3 11 feb, 2011 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen