Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av JamesCarnalosVamp: hahaha xD Skrivet av Cara Riddle: JamesCarnalosVamp vi hade så ägt ut alla på tåget xD haha bara för att vi är bäst Indeedeli-flipping-deed! >x) gosh vad länge sedan det var vi pratade xD haha Japp. Glömt hur kul mugglis är ibland. x) ![]()
1 sep, 2012 19:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: japp ibland är det hysteriskt kul xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av JamesCarnalosVamp: hahaha xD Skrivet av Cara Riddle: JamesCarnalosVamp vi hade så ägt ut alla på tåget xD haha bara för att vi är bäst Indeedeli-flipping-deed! >x) gosh vad länge sedan det var vi pratade xD haha Japp. Glömt hur kul mugglis är ibland. x) ![]()
1 sep, 2012 19:32 |
|
me.
Elev |
Hade suttit helt själv i ett hörn med en bok och bara varit helt osocial
1 sep, 2012 19:39 |
|
Amaia lovegood
Elev |
1 sep, 2012 19:42 |
|
Mysan9
Elev |
Pratat, ätit godis, läst
1 sep, 2012 20:10 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Jag och AlexZz hamnade i en kupé med förstaårselever och bestämde oss för att skrämma upp dem med berättelser om drakarna vid sorteringscermonin och exemensprovet i att dräpa en basilisk. Jag skrattar än när jag minns deras miner xD Åh! Ja, minns du den där lilla brunhårige som började stamma som en tokig när jag berättade att han skulle över en sjö full med inferier och konstiga sjöodjur som skulle dra ned honom i djupet om han så mycket hade fingret utanför båten? Åh, herregud ja! XD Och när vi förhäxade snokoskopet så att det började tjuta och jag började skrika om Du-Vet-Vems återkomst och dödsätare på tåget XD ![]()
2 sep, 2012 11:07 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
2 sep, 2012 11:11 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Jag och AlexZz hamnade i en kupé med förstaårselever och bestämde oss för att skrämma upp dem med berättelser om drakarna vid sorteringscermonin och exemensprovet i att dräpa en basilisk. Jag skrattar än när jag minns deras miner xD Åh! Ja, minns du den där lilla brunhårige som började stamma som en tokig när jag berättade att han skulle över en sjö full med inferier och konstiga sjöodjur som skulle dra ned honom i djupet om han så mycket hade fingret utanför båten? Åh, herregud ja! XD Och när vi förhäxade snokoskopet så att det började tjuta och jag började skrika om Du-Vet-Vems återkomst och dödsätare på tåget XD Åh, underbara minnen. Man skrattar så man gråter. Synd att en prefekt kom och störde oss i våran roande frid. Hamnade inte brunetten i Hufflepuff? Jag minns han skräckslagna blick när han gick av tåget. Åh, Wonderful. Jag hoppas på att nästa års förstaårselever är lika lättlurade. XD . .
2 sep, 2012 11:21 |
|
viktor
Elev |
Jag satt själv
2 sep, 2012 12:24 |
|
Cailine
Elev |
Missade nästan tåget igår, jag var och är jättesjuk, så mamma och pappa pratade om ifall jag verkligen skulle åka.
I vilket fall som helst så satt jag och pratade med de flesta, underhöll varandra, så att säga, men mest satt jag med min fina pojkvän ^^ ![]() ![]()
2 sep, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen