Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter-film marathon!

Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ikväll kör vi De vises sten! Det blir klockan 23.00 p.g.a Pottermässan i Stockholm

8 sep, 2012 09:13

Obsessed
Elev

Avatar


yaay! ^^ Ska förbereda chips och så snart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4vw9qhNCj1rrld4no1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lwxegwO0mx1qjh7ze.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9n7mybiOj1rezgeco1_500.gif

8 sep, 2012 22:08

Borttagen

Avatar


Snart kör vi!

8 sep, 2012 22:53

rosea
Elev

Avatar


kanske, eller nej, förlåt

TEBAKS IGEN

9 sep, 2012 08:55

Borttagen

Avatar


vad gör man på ett harry potter film marathon?

23 sep, 2012 08:15

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vad gör man på ett harry potter film marathon?
man ser på några HP filmer på raken tror jag, XD

23 sep, 2012 08:26

Dragonflies
Elev

Avatar


Jag köpte precis fjärde filmen på Experts superrea, så jag kan vara med på lördag och kolla! Om jag hinner och kommer ihåg alltså Fast jag kommer nog se den nu också ^^

23 sep, 2012 16:39

lusianna
Elev

Avatar


Jag vill ej vara med

Lusianna

23 sep, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


Jag kan nog vara med. ^^

24 sep, 2012 20:15

viktor
Elev

Avatar


Kan inte vara med

25 sep, 2012 08:03

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!

Du får inte svara på den här tråden.