Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hogwrts expressen.

Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.

1 2 3
Användare Inlägg
lusianna
Elev

Avatar


jag

Lusianna

1 sep, 2012 14:14

Hawima
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon mer som är sur och ledsen för att ni inte kom med hogwarts expressen idag. Mitt brev har kommit bort tror jag


Ja jag är! Jag hade så velat få ett brev!!!!

Hawima

1 sep, 2012 14:45

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Usch, fjärde året i rad som jag borde åka till Hogwarts men inte gör det Ugglor är uppenbarligen inte pålitliga

1 sep, 2012 15:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av hyperion:
De har väldigt bra wifi här på hogwarts expressen måste jag säga.

Eller hur ^_^

JAG SÅG DIG c:

1 sep, 2012 16:33

inovember
Elev

Avatar


Jag kom med, sitter och chillar på Hogwarts nu :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12146620%2Ftumblr_locgqlHDbR1qd1rtlo1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12071701%2Ftumblr_loemx4ecxt1qis2apo1_500_large.gif

1 sep, 2012 16:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av inovember:
Jag kom med, sitter och chillar på Hogwarts nu :>

Ja jag blev upphämtad av några andra från the flum side så jag ska sova nu! delar rum med Amaia lovegood och jaaaaaaag

1 sep, 2012 22:39

Margaret
Elev

Avatar


Ouf, jag gick ut Hogwarts för två år sedan. I miss those golden days.
Men seriöst, jag önskar jag hade kunnat åka med på tåget imorse, men eftersom att jag inte får något brev eller biljett hemskickat längre så kunde jag det ju inte. Jag ska söka jobb som lärare i nåt ämne (typ trollkonsthistoria som alla hatar utom jag) så att jag kan komma tillbaka...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

1 sep, 2012 23:36

1 2 3

Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.

Du får inte svara på den här tråden.