Hogwrts expressen.
Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
jag
Lusianna 1 sep, 2012 14:14 |
|
Hawima
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon mer som är sur och ledsen för att ni inte kom med hogwarts expressen idag. Mitt brev har kommit bort tror jag Ja jag är! Hawima 1 sep, 2012 14:45 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Usch, fjärde året i rad som jag borde åka till Hogwarts men inte gör det
1 sep, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 16:33 |
|
inovember
Elev |
1 sep, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av inovember: Jag kom med, sitter och chillar på Hogwarts nu :> Ja jag blev upphämtad av några andra från the flum side så jag ska sova nu! delar rum med Amaia lovegood och jaaaaaaag 1 sep, 2012 22:39 |
|
Margaret
Elev |
Ouf, jag gick ut Hogwarts för två år sedan. I miss those golden days.
Men seriöst, jag önskar jag hade kunnat åka med på tåget imorse, men eftersom att jag inte får något brev eller biljett hemskickat längre så kunde jag det ju inte. Jag ska söka jobb som lärare i nåt ämne (typ trollkonsthistoria som alla hatar utom jag) så att jag kan komma tillbaka... ![]()
1 sep, 2012 23:36 |
Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen