Bästa HP filmen?
Forum > Harry Potter > Bästa HP filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
2 an
Lusianna 29 aug, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pryda: Går kanske lite offtopic här men det jag tycker filmerna misslyckas med är att förmedla den kärlek, devänskapsband och förtroendet mellan karaktärerna. Relationen mellan Harry och Sirius är helt borta. Freds död blir misshandlad i filmen, man förstår knappt vad som har hänt. Relationen mellan Harry och Ginny är bara stel och osäker. Minns hur jag verkligen älskade hur de fann varandra i boken Halvblodsprinsen men i filmen kändes det bara tillgjort. Dumbledore är inte bra i filmerna. Han saknar värmen, glädjen och tryggheten som böckernas Dumbledore förmedlar. Snape förtjänar så mycket mer uppmärksamhet än vad han får. http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1832479_700b_v1.jpg Jag håller med dig. Och bandet mellan Harry och Cho som hela tiden bygga på har helt försvunnit i filmen tycker jag. 29 aug, 2012 14:48 |
|
nowisa
Elev |
29 aug, 2012 14:52 |
|
nowisa
Elev |
19 sep, 2012 20:17 |
|
Nevira Enger
Elev |
20 sep, 2012 15:33 |
|
Yelly Bean
Elev |
Min favobok är Fenixorden, men filmen tycker jag blev sämst av alla tråkigt nog
~ If you can dream it, you can do it 20 sep, 2012 15:37 |
|
Regulus
Elev |
20 sep, 2012 15:45 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Sexan ♥ Lavender :3
20 sep, 2012 16:26 |
|
Klara Weysley
Elev |
Jag tycker nog 5:an eller 7:an♥♥
20 sep, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Dem två sista är bäst, men böckerna är i alla fall mycket bättre än filmerna
21 sep, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen