Trollformler!
Forum > Harry Potter > Trollformler!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Accio och reparo tror jag
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Accio eller explimiarus
15 sep, 2012 22:07 |
|
Linus311
Elev |
Accio och reparo
Tjenare!!! :) 16 sep, 2012 10:54 |
|
salinix55
Elev |
16 sep, 2012 11:09 |
|
Ladusvalan
Elev |
Accio, obliviate och reparo måste väl vara de mest användbara i det "vanliga" livet (av de formler jag känner till, i alla fall). Jag gillar ju Expecto Patronum också, men det känns inte som om en mugglare skulle ha så stor nytta av det, liksom ... Det är ju inte ofta man stöter på en demeton heller.
16 sep, 2012 11:12 |
|
Fenixfawkes
Elev |
16 sep, 2012 12:59 |
|
emmasagman
Elev |
Accio
16 sep, 2012 13:35 |
|
ella potter
Elev |
16 sep, 2012 14:06 |
|
RoseElm30771
Elev |
Expecto Patronum eller Expelliarmus!
16 sep, 2012 14:09 |
|
rosea
Elev |
Avada Kedavra! Blir jag förföljd eller så är det bara att "POFF", så var den gubben borta! Annars reparo eller accio
TEBAKS IGEN 17 sep, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen