Filmfel
Forum > Harry Potter > Filmfel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Någon som kan förklara hur han fick tag i spegelbiten han bär med sig? Bara jag som missat det i filmerna? Helt plötsligt så har han spegelbiten där han tror sig se Albus... minns inte från böckerna heller... nån som vet? Det var ju spegeln han fick från Sirius som råkade krossas i hans väska om jag minns rätt. Det dåliga är väl att den inte är med i filmerna förren när den är just en skärva? ~MY TUMBLR~ 31 aug, 2012 12:17 |
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av MystiqueRed: Någon som kan förklara hur han fick tag i spegelbiten han bär med sig? Bara jag som missat det i filmerna? Helt plötsligt så har han spegelbiten där han tror sig se Albus... minns inte från böckerna heller... nån som vet? Det var ju spegeln han fick från Sirius som råkade krossas i hans väska om jag minns rätt. Det dåliga är väl att den inte är med i filmerna förren när den är just en skärva? Ja, helt plötsligt sitter han med en spegel skärva utan anledning och förklaring?? Lite ogenomtänkt 31 aug, 2012 12:18 |
|
Evil Bellatrix
Elev |
Jag tycker inte att det är en stor grej direkt, och Det skulle ju vara värre om man hängde upp sig varenda litet misstag i filmen.
Bellatrix 31 aug, 2012 12:27 |
|
Miss_E
Elev |
En sak jag stör mig på är tredje filmen.
Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker!
31 aug, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! 31 aug, 2012 16:09 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! ELLER HUR!
31 aug, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_E: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! ELLER HUR! Ja!! 31 aug, 2012 16:11 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! ELLER HUR! Ja!! Det är så störande! Första gången jag såg den undrade jag om den verkligen var slut! Tredje filmen blev bara så konstig...
31 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_E: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! ELLER HUR! Ja!! Det är så störande! Första gången jag såg den undrade jag om den verkligen var slut! Tredje filmen blev bara så konstig... Håller med! 31 aug, 2012 16:14 |
|
Miss_F
Elev |
Skrivet av Miss_E: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: En sak jag stör mig på är tredje filmen. Asså, han ska ju få kvasten i "början". det är ju en sak som gör att man vill läsa (eller titta!) vidare! Det ska ju inte direkt vara: "Å Harry, får jag testa din kvast" i SLUTET. Hur svårt kan det vara att bara göra filmen som boken? Nu har jag sagt vad jag tycker! Håller med,jag och ett par vänner såg trean för ett par dagar sedan,och störde oss otroligt mycket på det felet! ELLER HUR! Håller verkligen med. Det är ju liksom lite en del av "spänningen". Vem har han fått kvasten av? Osv.
31 aug, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen