Obliviate [Sv]
Forum > Fanfiction > Obliviate [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tror det kommer idag eller imorron! 26 aug, 2012 13:59 |
|
MissFniss
Elev |
26 aug, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Haha, okej!
Tack! ♥ 26 aug, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Awesome! *Bevakar*
26 aug, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Tack! ♥ ^^
Här kommer... Ett kort kapitel Kapitel 2, Dådet Det hade blivit morgon. Solen sken. Nästan alla var trötta på Hogwarts. Även Gyllenroy. Men idag var han på någgon sätt extra pigg. För Gyllenroy skulle tästa den bortglömda formlen. Han var så spänd. Han och några kompisar gick ner till stora salen. Dom gick fram till Ravenclaw bordet och satte sig ner. Gyllenroy tog en varm Toast med lite prinskorv på. Han tog sedan ett glas Pumpajuicé. Efter 10 minuter var Gyllenroy klar. Hans vänner också. De gick upp till Ravenclaws tavla som ledde in till uppbehållsrummet. De sa lösenordet. De kom in i Ravenclaws uppbehållsrummet. Det var inte så många där. Gyllenroy såg sin chans att utföra formlen. Gyllenroy tog upp staven tyst och riktade den mot sinna kompisar som tittade bort. Han mummlade tyst "Obliviate". Dom föll i hop på golvet. Alla stirrade på dom i rummet. Dom hade inte sett att det var jag som hade gjort det. Plöstligt vaknade dom till och reste på sig. Alla andra såg men lungnande blickar på dom. Gyllenroy gick fram till kompisarna och frågade om dom var bra. Det var något mysko med dom. Dom kände inte igen honnom. Nu började klarna för Gyllenroy vad formlen gjorde. Spoiler: Tryck här för att visa! Soo, Vad Tycks?? 26 aug, 2012 14:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 15:09
|
|
MissFniss
Elev |
26 aug, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2012 14:53 |
|
MissFniss
Elev |
26 aug, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Tack!!! ^^
26 aug, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
braaaa kapitel
26 aug, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen