Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favvo bok och film?

Forum > Harry Potter > Favvo bok och film?

1 2 3
Användare Inlägg
Rammu
Elev

Avatar


bok:fenixorden och dödsrelikerna
film:5an 7an tror ja ^^ alla e bra

snälla läs min ff om hungersplen: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=16634&page=1#p893205

9 jan, 2012 17:40

Mahoqny
Elev

Avatar


Bok: the Order of the Phoenix
Film: OotP, PoA eller DHp2, kan inte riktigt bestämma mig.

~Toujours pur~

9 jan, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


Mina favorit böcker är Dödsrelikerna
Mina favorit filmer är nog Fången från azkaban

9 jan, 2012 17:58

Borttagen

Avatar


Deathly Hallows filmerna är enligt mig de bästa filmerna, och Prisoner of Azkaban är den bästa boken. x]

9 jan, 2012 18:12

1 2 3

Forum > Harry Potter > Favvo bok och film?

Du får inte svara på den här tråden.