Favvo bok och film?
Forum > Harry Potter > Favvo bok och film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rammu
Elev |
bok:fenixorden och dödsrelikerna
film:5an 7an tror ja ^^ alla e bra snälla läs min ff om hungersplen: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=16634&page=1#p893205 9 jan, 2012 17:40 |
|
Mahoqny
Elev |
Bok: the Order of the Phoenix
Film: OotP, PoA eller DHp2, kan inte riktigt bestämma mig. ~Toujours pur~ 9 jan, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Mina favorit böcker är Dödsrelikerna
Mina favorit filmer är nog Fången från azkaban 9 jan, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Deathly Hallows filmerna är enligt mig de bästa filmerna, och Prisoner of Azkaban är den bästa boken. x]
9 jan, 2012 18:12 |
Forum > Harry Potter > Favvo bok och film?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen