Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fler formler på duellklubben!! ;)

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

1 2 3
Användare Inlägg
-Patronus-
Elev

Avatar


det skulle vara kul om det fanns någon trollformell som gjorde att motståndaren förlorade magisk kraft istället för HP!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

26 aug, 2012 12:36

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av -Patronus-:
det skulle vara kul om det fanns någon trollformell som gjorde att motståndaren förlorade magisk kraft istället för HP!

JA!

~MY TUMBLR~

26 aug, 2012 12:39

Fang
Elev

Avatar


Avada Kedavra låter för kraftfull, så fort man har låst upp den så vinner man varje duell.

Namnlös
Kanske en formel som skadar lika mycket som Flipendio men tar bort lite kraft från motståndaren också?
Motståndaren kan förlora 0-8 kraft. Hur mycket kraft ska den kosta?

Rictusempra
Kittlar motståndaren så att den får en sämre träff när det är dens tur. Kan skada 1-3 också. Den kan kanske kostar 4-5 kraft?



26 aug, 2012 12:44

Ida Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Fang:
Avada Kedavra låter för kraftfull, så fort man har låst upp den så vinner man varje duell.

Namnlös
Kanske en formel som skadar lika mycket som Flipendio men tar bort lite kraft från motståndaren också?
Motståndaren kan förlora 0-8 kraft. Hur mycket kraft ska den kosta?

Rictusempra
Kittlar motståndaren så att den får en sämre träff när det är dens tur. Kan skada 1-3 också. Den kan kanske kostar 4-5 kraft?




haha ja det låter kul!! jag kan hålla med om att det kan bli för kraftfullt!!
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av -Patronus-:
det skulle vara kul om det fanns någon trollformell som gjorde att motståndaren förlorade magisk kraft istället för HP!

JA!

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

26 aug, 2012 12:50

Savi
Elev

Avatar


Det enda jag säger är inga oförlåtliga. Jag menar visst vill vi vinna våra dueller men skulle aldrig vilja skicka än så skadlig formel på någon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

26 aug, 2012 12:54

Ida Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Savi:
Det enda jag säger är inga oförlåtliga. Jag menar visst vill vi vinna våra dueller men skulle aldrig vilja skicka än så skadlig formel på någon

Ok det kan jag förstå.

29 aug, 2012 19:35

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

Du får inte svara på den här tråden.