Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Nice!
Det skulle vara ett mirakel om det hände min klass... Jag är den enda Hp nörden xc Läs min profil för info... 22 aug, 2012 19:55 |
|
Emma Granger
Elev |
Jag skulle vilja att det hände min klass, men det är bara jag och en till i min klass som gillar HP i min klass....
Hoppas det blir av och ett bra foto Trött tjej <333 22 aug, 2012 20:04 |
|
TheWitch
Elev |
I min förra klass hade vi klassfoto där temat var "Framtida jobb", de flesta kom som affärsmän, supermodeller och musiker.
Jag kom som häxa ^^ ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 22 aug, 2012 20:17 |
|
LunaLove<3
Elev |
22 aug, 2012 20:26 |
|
themarauder
Lärare |
22 aug, 2012 20:33 |
|
LauraTree
Elev |
Å, önskar min klass var lika HP-nördig!
Gud vad kul om ni skulle göra det asså, JAG VILL BÖRJA I DIN KLASS!!! 22 aug, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Vet inte.... Får kolla. Men vi har tänkt att om någon kommer att vara borta så skriver vi ut en "Desirable Number One" istället för "Undesirable Number One". 22 aug, 2012 21:39 |
|
cirklar
Elev |
22 aug, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Fan........................... Det verkar inte bli av. Så fort någon med stort inflytande i klassen uttalar sig negativt om det hela, så faller hela grejen för att alla följer med strömmen.
23 aug, 2012 16:40 |
|
LunaLove<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Synd Fan........................... Det verkar inte bli av. Så fort någon med stort inflytande i klassen uttalar sig negativt om det hela, så faller hela grejen för att alla följer med strömmen.
23 aug, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen