Kärlek eller hat
Forum
> Fanfiction
> Kärlek eller hat
|
Borttagen
|
Jag lovar att det kommer ett inlägg snart.
Jag är riktigt dålig på att skriva så jag brukar mest läsa ff. Men jag lovar om jag inte har skrivit på en vecka får ni skicka uggla och påminna, har försökt läsa ut Fenixorden, så jag ska göra det nu!
Ni får gärna kritisera och om jag stavar fel så skriv det. Jag vill bara utväkla mitt sätt att skriva!
Tack till alla er som fortfarnde läser den här och jag hoppas att jag får tid över i morgon, då tror jag att jag kan skriva ett nytt kapitel!
Tack!  ^^
15 okt, 2012 21:07
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2012 19:32
|
Du får inte svara på den här tråden.