Min ff
Forum > Fanfiction > Min ff
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: NOPP! kan verkligen inte vänta, nu stressar jag dig även om det är inte meningen.. hoppas att jag inte stressar dig när jag skriver de här ingen fara va bra!
23 aug, 2012 14:17 |
|
-Patronus-
Elev |
Har läst båda kapitlena nu. Tycker att den är ganska bra, men tänk på att använda punkt och stor bokstav vid varje ny mening!
23 aug, 2012 14:38 |
|
estella21
Elev |
23 aug, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
SKRIIIV!! det var åååratal sen du skrev!!
31 aug, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
jag SKA
3 sep, 2012 15:17 |
|
estella21
Elev |
3 sep, 2012 15:33 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
3 sep, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
Kapitel 3
på väg Sommaren går mot sitt slut, mina kompisar frågar villken skola jag ska gå på. Jag såger att jag har kommigt in på en internatskola några mil bort. De bryr sig väl inte så mycket. Vi ummgås alldrig ändå, men de kommer nog sakna min plugg hjälp och alla studie tips som de INTE följer. En och halv vecka senare är det dags! Jag går runt på tågstationen och letar efter perrong 9 3/4 när jag plötsligt ser en pojke troligen min ålder springa in i en tegelvägg. Då kommer jag ihåg det jag läste igår kväll. -Har du sett min padda? -Ursäkta mig men vem är du? säger jag välldigt förvirrad. -Mitt namn är Nelville Longbottom och farmor kommer att bli tokig om jag int hittar min padda. Säger pojken som tydligen heter Nelville. -Kom jag hjälper dig leta på tåget. Säger jag. Efter ett litet tag har vi börjat söka igenom hytterna eller teckniskt sätt letar jag och han följer snörvlande efter. -Har ni sett en padda?, frågar jag ett par killar som sitter upp till knäna i godis. -Nej hur så? frågar en kille med rött hår -För att Nelville har tappat bort en, Säger jag. 5 okt, 2012 20:14 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
5 okt, 2012 21:03 |
|
estella21
Elev |
6 okt, 2012 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen