Backslick
Forum > Harry Potter > Backslick
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alhomora
Elev |
Han var söt då ♥
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 6 feb, 2011 08:58 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 10:55 |
|
Freja
Elev |
Jag gillade inte riktigt den..
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ninja: Är jag ensam om att tycka att han va gryymt snygg i the prisoner from azkaban? Förlåt om jag citerar detta. mjow... The Prisoner of Azkaban ______________________________________ Men... {jag älskade flottluggen jue, Barty Jr var fett awesome}... Backslick fick honom att se lite mer snobbig ut än annars. Det verkade som om han ville vara lite mer perfect i ettan och tvåan ^^ 27 nov, 2011 15:53 |
|
Gosseflikka
Elev |
Jag med älskade lilla söta Malfoys Backslick!!
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 27 nov, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
Den passade perfekt när han var liten
Nu skulle det bara se konstigt ut 27 nov, 2011 23:54 |
|
Ms.Markus
Elev |
28 nov, 2011 09:02 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
Alltså han såg ut som en liten bög i backslick, och det var just därför som han passade i det, haha.
28 nov, 2011 10:25 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen