Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick välja...

Forum > Harry Potter > Om ni fick välja...

1 2 3 4
Användare Inlägg
DarkBells
Elev

Avatar


Luna eller någon av tvillingarna Weasley =)
Med Luna skulle jag... flumma. Och med tvillingarna skulle jag busa xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

21 aug, 2012 12:27

Jossan
Elev

Avatar


Hade velat vara Hermione of course, få kyssa Ron... Åh...
Hade velat träffa, Fred och George tror jag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F140du36.gif Spana gäna in min fanfiction:

21 aug, 2012 16:54

Borttagen

Avatar


Vet inte vem jag skulle vilja vara men jag skulle garanterat vilja träffa allihopa och bara vara mig själv, kanske inte som en mugglare då

26 aug, 2012 14:19

Lowawa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vet inte vem jag skulle vilja vara men jag skulle garanterat vilja träffa allihopa och bara vara mig själv, kanske inte som en mugglare då
Det lät vettigt! Jag kanske ändrar mig och gör som du (Om jag nu kunde)

26 aug, 2012 15:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lowawa:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte vem jag skulle vilja vara men jag skulle garanterat vilja träffa allihopa och bara vara mig själv, kanske inte som en mugglare då
Det lät vettigt! Jag kanske ändrar mig och gör som du (Om jag nu kunde)


Jaa, alltså tänk hur underbart det vore om man kunde vara jättenära vän med allihopa!

26 aug, 2012 16:03

fredrika
Elev

Avatar


vara: Ginny
träffa: snape

follow me on instagram, @fredrikaanderson

26 aug, 2012 16:09

Pryda
Elev

Avatar


Träffa: Hermione eller Ginny.

Vore något att vila ögonen på.

Vara: Draco.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

26 aug, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


Vara: Draco
Träffa: Tom Felton

26 aug, 2012 16:57

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Lavender Brown! (obviously )

Bara för att hon är helt adorable och dessutom fick vara ihop med Ron

26 aug, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Vara: Angelina jhonnson hon är den coolaste i gryffindor (utom alla Weasleys) och
Spoiler:
Tryck här för att visa!Gifter sig med George


Träffa: ALLA (utom dödsätarna och voldemort)

26 aug, 2012 18:00

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om ni fick välja...

Du får inte svara på den här tråden.