The Hunger Games på Hogwarts [FF]
Forum > Fanfiction > The Hunger Games på Hogwarts [FF]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
20 aug, 2012 13:04 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tänkte skriva mer men efter att ha skrivit ett tag så råkade jag trycka på "bakåt"-knappen. Kommer nog mer senare.
22 aug, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
längtar tills det kommer meeer
22 aug, 2012 14:16 |
|
Miss Black
Elev |
22 aug, 2012 16:14 |
|
Caty Delacour
Elev |
22 aug, 2012 16:19 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: testa att skriva i WORD istället, det har jag börjat med, då kan det inte raderas om du sparar då och då Jag tänkte skriva mer men efter att ha skrivit ett tag så råkade jag trycka på "bakåt"-knappen. Kommer nog mer senare.
22 aug, 2012 17:44 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av MissLollo: Jag tycker att det blir enklare att skriva på sia pga allt krångel WORD kommer med Skrivet av LolFeelings: testa att skriva i WORD istället, det har jag börjat med, då kan det inte raderas om du sparar då och då Jag tänkte skriva mer men efter att ha skrivit ett tag så råkade jag trycka på "bakåt"-knappen. Kommer nog mer senare. Sedan så skickar jag texten i ett meddelande till mig själv xd
22 aug, 2012 17:48 |
|
MissLollo
Elev |
Har du gmail? För isåfall kan du använda google document som jag gör, du behöver bara loggai n på ditt konto och sen kand du nå dina texter från vilke ndator som helst. Jätte praktiskt.
22 aug, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
super bra!!!!!!!
22 aug, 2012 19:04 |
|
HolyMoly
Elev |
skriv mer bevakar
22 aug, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen