Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlekens år på Hogwarts (SV)

Forum > Fanfiction > Kärlekens år på Hogwarts (SV)

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Oh oh Draco... Ska man gissa på att Draco blir rasande och kastar iväg en förbannelse mot Ron? För det hade skapat stämning, och varit kul!


Jag vet inte riktigt, jag tror mer på att han springer sin väg...
Men det beror ju helt på hur Confringo har uppfattat Draco och hur hon tycker att han är känslomässigt.. :3

Han kanske gör båda... *Evil smile*

30 aug, 2012 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Oh oh Draco... Ska man gissa på att Draco blir rasande och kastar iväg en förbannelse mot Ron? För det hade skapat stämning, och varit kul!


Jag vet inte riktigt, jag tror mer på att han springer sin väg...
Men det beror ju helt på hur Confringo har uppfattat Draco och hur hon tycker att han är känslomässigt.. :3

Han kanske gör båda... *Evil smile*


Haha, undrar hur t.ex Blaise reagerar på något av dem... Han skickar en förbannelse på Ron för att han kysser en smutsskalle hen mobbat hela skolåldern x3 Låter ju normalt, om han springer iväg har han en chans att bortförklara sig för sina S vänner ;3

30 aug, 2012 21:07

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Oh oh Draco... Ska man gissa på att Draco blir rasande och kastar iväg en förbannelse mot Ron? För det hade skapat stämning, och varit kul!


Jag vet inte riktigt, jag tror mer på att han springer sin väg...
Men det beror ju helt på hur Confringo har uppfattat Draco och hur hon tycker att han är känslomässigt.. :3

Han kanske gör båda... *Evil smile*


Haha, undrar hur t.ex Blaise reagerar på något av dem... Han skickar en förbannelse på Ron för att han kysser en smutsskalle hen mobbat hela skolåldern x3 Låter ju normalt, om han springer iväg har han en chans att bortförklara sig för sina S vänner ;3

Men det blir nog inte lätt för Draco att inte tappa kontrollen, vi vet ju hur dålig han är på sådant.
Men han hade ju alltid kunnat dra till med att han ville förstöra den "Mysiga" stunden för dom.

31 aug, 2012 07:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Oh oh Draco... Ska man gissa på att Draco blir rasande och kastar iväg en förbannelse mot Ron? För det hade skapat stämning, och varit kul!


Jag vet inte riktigt, jag tror mer på att han springer sin väg...
Men det beror ju helt på hur Confringo har uppfattat Draco och hur hon tycker att han är känslomässigt.. :3

Han kanske gör båda... *Evil smile*


Haha, undrar hur t.ex Blaise reagerar på något av dem... Han skickar en förbannelse på Ron för att han kysser en smutsskalle hen mobbat hela skolåldern x3 Låter ju normalt, om han springer iväg har han en chans att bortförklara sig för sina S vänner ;3

Men det blir nog inte lätt för Draco att inte tappa kontrollen, vi vet ju hur dålig han är på sådant.
Men han hade ju alltid kunnat dra till med att han ville förstöra den "Mysiga" stunden för dom.


Hmm, tja... men vad jag kommer ihåg är han även väldigt dålig med känslor, t.ex att gråta .-. Nu är jag ju bara med intresserad av hur Confringo skriver att han gör.. >83

31 aug, 2012 09:11

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Oh oh Draco... Ska man gissa på att Draco blir rasande och kastar iväg en förbannelse mot Ron? För det hade skapat stämning, och varit kul!


Jag vet inte riktigt, jag tror mer på att han springer sin väg...
Men det beror ju helt på hur Confringo har uppfattat Draco och hur hon tycker att han är känslomässigt.. :3

Han kanske gör båda... *Evil smile*


Haha, undrar hur t.ex Blaise reagerar på något av dem... Han skickar en förbannelse på Ron för att han kysser en smutsskalle hen mobbat hela skolåldern x3 Låter ju normalt, om han springer iväg har han en chans att bortförklara sig för sina S vänner ;3

Men det blir nog inte lätt för Draco att inte tappa kontrollen, vi vet ju hur dålig han är på sådant.
Men han hade ju alltid kunnat dra till med att han ville förstöra den "Mysiga" stunden för dom.


Hmm, tja... men vad jag kommer ihåg är han även väldigt dålig med känslor, t.ex att gråta .-. Nu är jag ju bara med intresserad av hur Confringo skriver att han gör.. >83

Det förstås...

31 aug, 2012 16:52

Confringo
Elev

Avatar


Vad kul att ni diskuterar! Ni gav mig några idéer nu faktiskt!

Kapitel 5, Härliga känslor och en oavslutad duell.

--

Blaise Zabini

Kvällen hade varit en av dom roligaste Blaise hade varit med om.
Han hade äntligen tagit chansen, och släppt taget. Han hade velat göra så länge. Han var inte längre Blaise Zabini, den tystlåtna och han som som alltid stod bredvid Draco Malfoy. Hela kvällen hade han varit med Luna. Dom hade pratat om allt möjligt och till och med dansat. Visst hade folk kollat konstigt och hans vänner skulle komma med kommentarer.
Men nu orkade han inte ens tänka på det. Livet kändes perfekt.
"Tycker du inte att taket ser underbart intressant ut?", frågade Luna.
Han skrattade och skulle precis lyfta upp huvudet för att kolla på taket. Men precis då hörde han nått från andra sidan rummet och alla förutom Luna hoppade till.
Blixtar for genom luften och han hörde skrik.
Draco och Weasley duellerade mitt på dansgolvet.
Folk skrek och försökte stoppa striden men ingen av dom sänkte trollstaven. Weasleys ansikte hade samma färg som hans hår och han verkade argare än någon hade sett honom.

Minerva McGonagall

Minerva gick ner för att ta sig en kopp te, hon kände sig otroligt utmattad efter rättat minst 80 prov. Tredjeklassarna verkade vara omöjliga att lära nått.
Helt plötsligt hörde hon hur nått hasade bakom sig och när hon vände sig om fick hon se Filch.
"Professorn! Barnen duellerar i Stora salen! Dom duellerar!", sa Filch med flåsande röst.
Hon ryckte genast upp sig och började med otroligt snabba steg röra sig mot Stora salen.
Mycket riktigt duellerade folk där inne och det verkade vara totalt kaos. Hon viftade snabbt på trollstaven mot Weasley och Malfoy och båda deras trollstavar slogs ur händerna på dom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9f607wPNM1ra6roho4_250.gif Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814

31 aug, 2012 22:22

Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 21:35
Antal ändringar: 2

MusicGirl
Elev

Avatar


Åhhh. Du är så bra med cliffhangers! Som min bästis...
Jag avskyr cliffhangers, de gör så jag måste ha mer. Vilket är bra också antar jag... Skriv mer så snart som möjligt!!!

31 aug, 2012 22:44

missdumbledore
Elev

Avatar


Åh, du måste skriva mer!

http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif

1 sep, 2012 07:53

Borttagen

Avatar


BRAWSOME

1 sep, 2012 08:43

Hermia
Elev

Avatar


Amazing

Once a MADling, always a MADling

1 sep, 2012 09:08

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Fanfiction > Kärlekens år på Hogwarts (SV)

Du får inte svara på den här tråden.