Vem har bäst stil i HP?
Forum > Harry Potter > Vem har bäst stil i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sweeney
Elev |
Luna Lovegood xD
3 feb, 2011 20:41 |
|
Black
Elev |
3 feb, 2011 20:41 |
|
ikka
Elev |
Belltrix, I'd say. Tycker inte någon annan har någon speciell "stil", förutom Luna då. Och Durmstrang-pälsmössorna, haha.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 feb, 2011 20:50 |
|
Black
Elev |
3 feb, 2011 20:52 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Jag gillar också Bellatrix!! Men oj vad många som tar Luna,
_____________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 20:54 |
|
soratanaka
Elev |
DUMBLEDORE
Dobby, Bellatrix, Lovegoods (båda, seriöst alltså ♥) och Severus. Grr. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 20:55 |
|
Black
Elev |
3 feb, 2011 20:57 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Dooby glömde ju jag. Han också!
_________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 20:57 |
|
Black
Elev |
3 feb, 2011 21:01 |
|
AliceCv
Elev |
Luna! ^^ Hon är ju jättecool!
http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&feature=player_embedded It's Ronaldo now! 3 feb, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen