Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bellatrix!!
Elev |
Jaa.....Såklart såklart! Det vet jag ju! Men men!
______________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 16:10 |
|
Alhomora
Elev |
Ronald♥
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 3 feb, 2011 16:44 |
|
Pixie
Elev |
3 feb, 2011 16:45 |
|
Samsara
Elev |
Trion är ju så förträffligt söt i de första två filmerna! Även Seamus, Draco och Lee är också väldigt söta i de två första filmerna.
Fred och George är söta/charmiga. Sedan är väl Dobby rätt söt? :'3 Så sötast... that's a hard choice! But let's say the young trio! 3 feb, 2011 16:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-02- 3 kl. 16:51
|
|
Bellatrix!!
Elev |
Till Pixie: Vrf gillar du Draco så mkt?
Till Alhomora: Vrf gillar du Ronald så mkt? ________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 16:49 |
|
Oskan
Elev |
Sötast är lätt Dobby! Särskilt när han säger: "Dobby is... freeeee!"
"May the force be equal to mass times acceleration" 4 feb, 2011 00:36 |
|
parkinson123
Elev |
4 feb, 2011 11:43 |
|
Belle
Elev |
Draco Draco Draco ♥
I'll be flying on my broomstick... 4 feb, 2011 14:04 |
|
AliceCv
Elev |
Colin Creevey! ♥
Fred & George är ju också gulliga. Lee Jordan också. Min kompis älskar typ Lee. http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&feature=player_embedded It's Ronaldo now! 4 feb, 2011 14:04 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Bellatrix!!: jo han är sà snyg!Åhh.....Hur kan du????? Han är inte ett dugg snygg ju! ____________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
4 feb, 2011 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen