Jobb efter hogwarts
Forum > Harry Potter > Jobb efter hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
12 aug, 2012 09:35 |
|
lusianna
Elev |
lärare
Lusianna 15 aug, 2012 09:20 |
|
Borttagen
|
Lärare i Trolldryckskonst
17 aug, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Som lärare på Hogwarts, fan vad underbart det vore!
26 aug, 2012 14:22 |
|
LunaLove<3
Elev |
26 aug, 2012 14:59 |
|
Smutsen
Elev |
Vårdare.
26 aug, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Tillverka trollstavar
26 aug, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Lärare i trolldryckskonst
26 aug, 2012 15:25 |
|
Irma Pince
Elev |
jag skulle vilja jibba med mugglarstudeir på ministert !
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 4 sep, 2012 11:18 |
|
Viethina
Elev |
Lärare eller auror. Skulle vara kul!
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 4 sep, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen