Den bästa?
Forum > Harry Potter > Den bästa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Julia.Potter: Skrivet av Sirius Orion Black: Jag gillar de vises sten mest. Där dras man med i en helt annan värld än den vi känner. Det är magiskt. I de senare filmerna känner man redan till så mycket av HP världen (ex. att bilder rör på sig, att trapporna flyttar sig, att det finns märkliga varelser med till exempel för många huvuden osv) att filmmakarna lägger fokus vid strider och känslor. Det tycker jag är lite tråkigt i längden. Bästa svaret hittills! Tackar. I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 aug, 2012 12:16 |
|
Trezzan
Elev |
9 aug, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
jag skulle nog välja den första
9 aug, 2012 13:17 |
|
Julia.Potter
Elev |
Haha Okej
Hoj Hoj 9 aug, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Just nu är det SS
10 aug, 2012 14:57 |
|
Zaga
Elev |
Kan inte välja
10 aug, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
4:an för den är så spännande och Fred och George är med mkt och för att Harry är ofta glad. den är rolig oxå
10 aug, 2012 16:06 |
|
Rawenclaw98
Elev |
10 aug, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Just nu är det De vises sten
12 aug, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
omöjligt
12 aug, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen