Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
hermione granger eller ginny weasley
Lusianna 15 aug, 2012 09:20 |
|
Borttagen
|
Ginny! Då har jag en epic familj!
17 aug, 2012 14:28 |
|
LunaLove<3
Elev |
17 aug, 2012 14:35 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Ginny!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 17 aug, 2012 14:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 aug, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Hermione
17 aug, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Hermione
17 aug, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Ernie Macmillan
19 aug, 2012 11:41 |
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 aug, 2012 11:41 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag skulle vilja vara Fred eller George.
Eller kanske Pansy Parkinsons kille för hon är så snygg. 19 aug, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen