Harry Potters syster
Forum > Fanfiction > Harry Potters syster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Tack allihopa! Mer kommer troligtvis i morgon
7 aug, 2012 17:58 |
|
Ginny4ever
Elev |
Då blir vi jätte glada
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 7 aug, 2012 19:02 |
|
LauraTree
Elev |
Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator
Men ha tålamod- det kommer mer! 11 aug, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? 12 aug, 2012 10:02 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 12 aug, 2012 16:37 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Japp, det gjorde jag Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? 12 aug, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Ginny4ever: Japp, det gjorde jag Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? Åk hem!!!(så du kan skriva 13 aug, 2012 10:46 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag kan visserligen skriva nu, men inte publicera Skrivet av LauraTree: Skrivet av Ginny4ever: Japp, det gjorde jag Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? Åk hem!!!(så du kan skriva 13 aug, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha, jag kan visserligen skriva nu, men inte publicera Skrivet av LauraTree: Skrivet av Ginny4ever: Japp, det gjorde jag Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? Åk hem!!!(så du kan skriva Som byggare bob och hans "team" säger: Kan vi klara oss? Klart vi kan!! öh jag tror det... 13 aug, 2012 11:08 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHA!!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha, jag kan visserligen skriva nu, men inte publicera Skrivet av LauraTree: Skrivet av Ginny4ever: Japp, det gjorde jag Skrivet av Borttagen: hon kanske använde mobilen Skrivet av LauraTree: Förlåt att jag inte har skrivit på länge, tyvärr dröjer det nog ytterligare lite eftersom jag är på mitt landställe där vi inte har nån dator Men ha tålamod- det kommer mer! Hr kunde du skriva det där då? Åk hem!!!(så du kan skriva Som byggare bob och hans "team" säger: Kan vi klara oss? Klart vi kan!! öh jag tror det... 13 aug, 2012 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen