Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
5 aug, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte ens föreställa mig det. Sitter här helt mållös. Men nu blev det ju inte så och må Gud vara barmhärtig emot henne för att hon ens tänkte tanken. Om det nu var det hon gjorde.
5 aug, 2012 22:15 |
|
ikka
Elev |
Geez, detta var verkligen fruktansvärt. Det hade dock varit ännu värre om det visat sig att Dudley var magisk...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Men Gud! Jag har det svårt att tro att J.K. Rowling själv har skrivit detta eftersom hon aldrig har nämt det.
Är väldigt glad att hon inte använde det här slutet och det får ju en att verkligen uppskatta epilogen i boken! _________________________________________ Pigfarts is real! 6 aug, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
Då hade jag typ dött...om och om igen.
6 aug, 2012 09:54 |
|
Mrs Tomlinson
Elev |
Asså jag bara: NASJAKASJKASJSKAKJSKJASJAKAKSJAKSJKAJSKAJSKJAKSJKAJ!
J.K har förgyllt våra världar med detta, och hon har själv sagt att hon fick det mycket lättare med harrys värld att begrava sig i! Hon är inte en sånn människa som skulle dra ett streck över allting och säga att det var en dröm! Det kan jag aldrig tänka mig att hon skulle göra! Jag vill iallafall inte tänka det! 6 aug, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Dkjwjjjdejijsijdijujjduwhudhugahfffgaguhbd!!!! Det är ett....... s-s-så....... PATETISKT sätt att tänka! Jag, jag skulle, skulle, ja, jag skulle DÖ!! (På riktigt) Skulle verkligen inte kunna leva med det slutet.. =(
6 aug, 2012 10:08 |
|
Ginny!!!!
Elev |
6 aug, 2012 10:12 |
|
Lililicious
Elev |
Fy va jobbigt!!! Då hade hela ens fantasi rasat samman
6 aug, 2012 10:15 |
|
Matizze
Elev |
Nu tänker jag gå emot strömmen, men snälla trampa inte ner mig bara därför (om det inte finns en bra anledning till det förstås ^^)
Alltså, när jag läste första inlägget och det slutet fick jag nästan tårar i ögonen för på något sätt lät det så vackert. Det var en så vacker dröm, även om det bara dröm. På något sätt blev Harry Potter som person mycket mer levande för mig efter det här. Jag har alltid haft svårt för honom och sett honom som en smula omänsklig, och det här var första gången som jag på allvar tyckte lite synd om honom och såg honom som en jämlike. Jag och alla andra fick följa Harry Potters liv, hans dröm om att äntligen bli någon, att för första gången få vänner och att få vara speciell bara för att vakna upp till sitt vanliga liv igen. Och people, visst är väl Harry Potter och Hogwarts en dröm för er också? Man drömmer om att vilja ta sig dit och kanske om att få träffa böckernas karaktärer. Även om Harry Potter verkligen hade slutat på det sättet kan man fortsätta drömma. Drömma och hoppas. “Is this real? or just happening inside my head?” “Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?” ![]()
6 aug, 2012 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen