Potter game 1337!
Forum > Fanfiction > Potter game 1337!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mrfufnek: Nej vi skriver FFen. Har du sett hur ett mugglis game går till nån gång? Jag är gärna med! Kan dock inte ikväll... Är gärna Hagrid, thihi Btw, är det ett rollspel, elr skriver ni ff:en själva? 5 aug, 2012 23:28 |
|
Lime
Elev |
6 aug, 2012 00:25 |
|
Borttagen
|
Jag måste bara fråga, är det två i varje distrikt?
6 aug, 2012 12:13 |
|
Dini99
Elev |
Det här låter lovley! Får man vara med?
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 6 aug, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Japp Jag måste bara fråga, är det två i varje distrikt? Skrivet av Dini99: Ja såklart Det här låter lovley! Får man vara med? 6 aug, 2012 12:24 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Japp Jag måste bara fråga, är det två i varje distrikt? Skrivet av Dini99: Ja såklart Det här låter lovley! Får man vara med? Problemet är - vart anmäler man sig? XD "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 6 aug, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
6 aug, 2012 12:42 |
|
Dini99
Elev |
Vill vara i distrikt Dumbledore! XD
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 6 aug, 2012 19:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 aug, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Kan jag joina Nagin?
8 aug, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen